Fest for Martinus kosmiske indvielse i 1921 (aflyst)

- forfatteren til Det Tredie Testamente, alkærlighedens videnskab

Lørdag den 28. marts 2020 lørdag den 28. marts 2020, kl. 12:30-18:00.

Kulturhuset Kilden, Teatersalen
Nygårds Plads 31, Brøndbyøster
2605 Brøndby

Program: Taler, film, musik og te/kaffe og lagkage.

Medvirkende: Jan Langekær, Anette Christiansen, Hellebeth Hansen, Kaj Gøttler Jensen, Jes Arbov, Jan Schultz, Peter Wraae, Margit Kjeldsen, Per Pedersen, Bo Boilesen, Bob Zauner, og mange flere.

Klassisk musik: Ingemar Fridell.

Veganerbuffet, efterfølgende kl. 17:45 også i Kulturhuset Kilden til 120,- kr.

Dørene åbnes 12:15

Fri adgang - gratis entré. Tilmelding under alle omstændigheder nødvendig til både fest og veganerbuffet på tel/sms 2015 7811, eller e-mail: jan@langekaer.dk

Dette arrangementet er desværre aflyst

Kulturhuset Kilden i Brøndbyøster har meddelt :
"Det er med stor beklagelse, at vi desværre må aflyse flere oplevelser i Brøndby Kommune grundet den seneste udvikling af coronavirus Covid-19.
Følgende liste indeholder aflysninger af oplevelser præsenteret af eller afviklet i samarbejde med Kulturhuset Kilden........"

LIVETS SKOLE i Martinus åndsvidenskab må derfor også med stor beklagelse - på trods af de mange som har tilmeldt sig til Festen for Martinus kosmiske indvielse - og til trods for at festen er fuld planlagt - men grundet den seneste udvikling af coronavirus - se os nødsaget til at aflyse Festen for Martinus kosmiske indvielse lørdag den 28. marts 2020.

Til arrangementsoversigten

Symbol nr. 42. Flagets struktur