Sommerkursus 2021

Det Tredie Testamente – Martinus åndsvidenskab – Intensivt sommerkursus i Klint

Mandag den 2. august, kl. 09:00 - fredag den 6. august, kl. 18:00

Villa Christiansen, Fyrrebakkevej 12, Klint (med op til 30 kursister, uden overnatning)

Kære venner,

Fra mandag morgen den 2. august kl. 09:00 og til og med fredag den 6. august 2021 afholder LIVETS SKOLE i Martinus åndsvidenskab sommerkursus med temaet: ”Den Intellektualiserede udødelige Kristendom“, som jo er den kommende menneskeheds livsfundament, ifølge Martinus, Det Tredie Testamente.

Flere af deltagerne vil komme med indlæg om forskellige emner: Jens Lindsby, Peter Wraa, Bob Zauner, Annette Christiansen, Mejbritt Mikkala Christensen, Hellebeth Hansen, Christer Malmström, Jes Arbov, Jan Langekær, og mange andre. Der vil være samtale og dialog.

Det bliver også kontakt over nettet med Video-Teams/Video-Skype-dialoger, ved at Jan Langekær interviewer Gerard Oude Groon med flere. Alle åndsforskere, nye eller øvede er velkomne. – Ansvarlig: Jan Langekær.

Nye publikationer på kurset:

1. Tidsskriftet Den ny Verdenskultur(nyt nummer) uddeles.
  2. FESTSKRIFT for Det Tredie Testamente i anledning af 100 året for Martinus kosmiske indvielse
  3. Tage Buch´s 240 siders selvbiografi kaldet TILBAGEBLIK.

Bolig: Man kan leje overnatning i flere nærliggende sommerhuse, som er reserveret af LIVETS SKOLE. Pris for bolig: 950,- kr. for hele kursusugen i dobbeltværelse, og 1.900,- kr. om ugen for enkeltværelse. Kostpris, – ingen avance/merværdi til

LIVETS SKOLE og ingen kursusafgift, da alt foregår efter Martinus gaveprincip. –

Mad sørger man selv for.

Snarlig tilmelding nødvendig, dog senest den 10. juni 2021, til undertegnede.

Max deltagerantal er 30. personer

Indbetaling for logi til LIVETS SKOLE på reg. nr. 1551 konto nr. 3719626793, med angivelse af fulde navn og værelsestype.

Velkommen til en spændende uge som kan styrke dit livsfundament.

Kærlig hilsen,

Jan Langekær,